F.A.Q. F.A.Q.

Kérdések:


Mi az a WebCare?

A WebCareTM egy online ügyfélszolgálati rendszer, ahol igyekszünk az ügyfeleink által leggyakrabban igényelt információkat és funkciókat online is elérhetővé tenni.

Hogyan tudok bejelentkezni?

Bejelentkezés csak regisztrált felhasználók számára biztosított. A bejelentkezéshez ügyfél azonosítóra és WebCareTM jelszóra van szükség. Amennyiben Ön Mobil Adat Kft - vel szerződésben álló online pénztárgép üzemeltető, ügyfél azonosítóját és egyszer használatos WebCareTM jelszavát az előfizetői szerződésén találja. A nyitólapon a bejelentkezés blokkban tudja megadni ügyfél azonosítóját és jelszavát, majd rá kell kattintania a Bejelentkezés feliratú gombra. Első bejelentkezéskor egyszer használatos jelszavának lecserélése után léphet be a WebCareTM felületére.

Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?

Ügyfél azonosítójának birtokában az elfelejtett jelszó menüpontban email címére vagy telefonjára elküldjük az egyszeri belépésre használható jelszavát. Ezt később meg kell változtatnia. Amennyiben a rendszerben sem email címe sem értesítési telefonszáma nem nyilvántartott, akkor telefonos ügyintézési azonosítójának birtokában a telefonos Call Center is segítséget tud nyújtani. Egyéb esetben kérjük fáradjon be a Mobil Adat Kft. személyes ügyfélszolgálatára.